Vaarvakantie 2017

De vaarvakantie 2017 is van zondag 23 juli tot en met vrijdag 28 juli.

Het is een bijzonder jaar, want de Sjaak Pach Stichting bestaat 35 jaar! Al weer heel wat jaren dat we een prachtige reis verzorgen voor en met een bijzondere groep mensen. Zo'n speciaal jaar vraagt ook om een speciale route. Tijdens de reis zal uiteraard veel aandacht zijn voor het jubileum. Maar daarover later meer, want het wordt een reis vol verrassingen!

De voorbereidingen zijn in volle gang. We kijken er weer enorm naar uit! Nog even en dan monsteren we alweer in. Vanaf dat moment trachten we ook weer dagelijks foto's en een reisverslag te plaatsen live vanaf de boot.

We vertrekken dit jaar in Vlaardingen. De maandag varen we dan naar Schoonhoven. De dinsdag zijn we in Zaandam. Op de woensdag zetten we koers naar Alkmaar. De donderdag gaan we voor anker in Enkhuizen. We eindigen vrijdag in Kampen. Dus dit jaar een verschillende aanmonster en afstap locatie. Dat maakt een bijzondere route mogelijk.

Kaart route vaarvakantie 2017

Foto Vlaardingen