Dag 4: Woensdag 29 juli - Willemstad

Tijdens het ontwaken waren we al aan het varen. Op naar Willemstad! Onderweg moesten we door enkele sluizen. Ook kwamen we veel bruggen tegen, waarbij de wachttijd soms flink opliep, vooral bij de Haringvlietbrug. Bij het ontbijt bleek dat iedereen al mooi Indiaas gekleed was voor de themadag van vandaag. Ook de eetzaal was prachtig versierd. Na een lekker ontbijt werden er foto's gemaakt van iedere begeleider met zijn of haar pupil.

Vandaag hangen de foto's van de 'rare-haren' kapsels op aan de wand in de hal en kan er gestemd worden, zodat we weten wie de winnaar wordt van de Rare Haren wedstrijd.  Vrijdagmorgen horen we het verlossende woord van Marcel.

Aangekomen in Willemstad scheen er een waterig zonnetje en ging iedereen van boord om een mooie wandeling te maken in dit toeristische stadje. Ook werd er even lekker op een terrasje genoten van een versnapering.

Na deze heerlijke middag werd iedereen aan boord begroet in een sfeervol, Indiaas versierde eetzaal. Uiteraard verschenen er ook Indiase gerechten op tafel waar heerlijk van werd gesmuld.

Na een rustige avond ging iedereen tevreden naar bed.