Dag 3: Dinsdag 28 juli - Middelburg

Rare harendag!!!!!!

Na het ontbijt werd er een heuse rare haren kapsalon geopend en al snel stonden deelnemers en begeleiders in de rij om een cool ´rare haren´ kapsel te laten maken. Enthousiast werd er gekapt met elastiekjes, rietjes, linten, haarstukjes, gekleurde haarspray en wax. De resultaten waren super!

Van alle deelnemers werden foto´s gemaakt die ´s middags afgedrukt zouden worden. Vanaf morgen kan dan iedereen stemmen op zijn of haar favoriet. Wie zou het mooiste ´rare haren´ kapsel hebben en de winnaar worden?

Na de lunch kwamen we aan in Middelburg. Tijdens het varen was het hard aan het regenen, maar gelukkig was het ´s middags droog. De zon liet zich zelfs zien!

In Middelburg was het erg druk. Veel vakantiegangers waren, net als wij, in de stad en de terrasjes waren overvol. Natuurlijk werd er ook geneusd in de vele winkeltjes en leuke souvenirtjes en ansichtkaarten gekocht.

Na weer een heerlijk avondmaal was het tijd voor de Vossenjacht/puzzeltocht. Met behulp van gekleurde kaartjes werden er groepen gemaakt. Hierna gingen we Middelburg in op zoek naar 'vossen' die opdrachten voor ons hadden. Het was een heel gepuzzel om de juiste weg te vinden. Niet alle groepen vonden dan ook alle 'vossen', wat het gepuzzel voor de goede woorden extra lastig maakte, omdat zij niet alle letters gekregen hadden. Na nog een mooie tekening gemaakt te hebben van de Prins Willem Alexander kwam Marcel alle formulieren ophalen. Donderdagavond horen we wie de winnaar is!

Helaas waren er ook mensen die op de boot bleven, maar het keukenteam liet ook hen liedjes zingen en opdrachten doen, dus zo hebben ze toch een beetje meegedaan!

Na deze leuke, maar vermoeiende dag zochten we allemaal ons bed op. Op naar morgen: thema INDIA!